Ledig kväll

Idag kan man väl säga att ledigheten från handbollen börjar. Cirka 2,5 vecka är vi lediga nu och med det vill jag säga; aaaaaaah!
Visst, det är förjävla kul med handboll men min kropp hade inte orkat med en dag till.. så sliten som jag har varit denna säsong har jag då inte varit under mina 15-16år som handbollsspelare!Plus att jag slipper att äta ihjäl mig, men trots alla köttbitar,ägg, avokadisar och onyttigt skräp så tappade jag 6-10kg under säsongen.. Börjar jag bli gammal lr är jag bara onormal?..
Nog om det!
Har slutat jobbet för en liten stund sedan,. kan säga att jag har faktiskt längtat hem till att få städa,tvätta och handla mat(utan att stressa), wohoo! Här ska det rengöras!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0