Påväg mot Göteborg

Jahapp, då var vi påväg till Götet och Partille igen för match!
Har precis hämtat upp lite folk i Arboga. Träffade på mor min, tänk så glad man kan bli för en snabbisträff! =)
Sitter i bussen och kollar gårdagens BB då det var fullt upp igår kväll med annat! Har inte tagit med mig någe alls varken choklad eller godis, ne för idag då är det frigodis dag pga allt jävlans påskgodis man tryckt i sig i helgen..blir chips ikväll istället, det är nyttigare och mindre socker.
Och min tå den har återhämtat sig, jag skar ju bort massa bitar av den i lördags och den känns som ny idag, jag kunde springa "normalt" på träningarna lör/söndag vilket resulterade gaaanska mycket träningsvärk i högervaden.. men då är det ju som sagt på väg mot rätt håll!
(Mor och jag, Julen-10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0