Bilder från handbollsträningen 21/2-12

Tro det eller ej men jag har skaffat en blogg, men dock bara för att lägga upp lite bilder som jag har tagit, och säkerligen på lite annat också. Får se hur länge det håller. :)
Nedan ser ni bilder från tisdagens träning, passade på att ta lite bilder när vi "kant 6:or" var lediga från träningen då vi fick vårat i måndags. Martin Frändesjö var på besök och lyckades "öppna upp våra hjärnor" som jag hade uttryckt mig (visste absolut inte att det skulle komma med) i en intervju som finns med på www.damhandboll.nu
Dem som känner mig vet att jag bjuder på det mesta.
Frenne
Emma Göransson
Ellenor Nilsson
Alexandra Bjärrenholt
Emma Göransson/Ellenor Nilsson
Sara Lundqvist
Annica Bernesund-Johnsson
KEMPA
Emma Göransson
Annica Bernesund-Johnsson
Annica Bernesund-Johnsson
Alexandra Bjärrenholt
Sonja Konskinen
Annica Bernesund-Johnsson
Ellenor Nilsson
E
Ramon Lauren/ Annica Bernesund-Johnsson
Sara Lundqvist
Alexandra Bjärrenholt
Hanna Daglund

Hanna Daglund
Sonja Koskinen/Hanna Daglund

Kommentarer
Postat av: mamma

duktiga elin min lilla fotograf du är duktig

2012-02-23 @ 13:41:29
Postat av: sonja

Ge oss meeeera bilder! :)

2012-02-23 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0