:)

Kan börja med att säga att morgondagens träning på VKC har redan gjort utslag i kroppen. Mina axlar är så gott som bedövade och resten av kroppen kommer troligtvis att vakna med träningsvärk imon! Bra träning med andra ord, men det ända jag kommer ihåg det var sista övningen och den goa musik. Kändes som man tränade inför Summerburst ;) Funderar starkt på att träna där 3-4ggr i Juli på egenträningen. 200 spänn för 1 hel månad. Kanooonpris för sådan bra träning! :D
Kan fortsätta med att berätta att när jag kommer hem efter träningen har mor min storstädat hemma,(fart på henne som det är) fönstrena var tvättade, golven blänkte och allt var i sin ordning! Toppen hon är mor min :love:
Vi myste lite på Erikslund innan jag tog en runda med B på stan, blev en lång dag men nu är jag hemma och nu tycker nog mina axlar och kroppen att det är dags för slaggination!
Kan avsluta med att säga sleep tight, det kommer iaf jag att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0