Arbogabilder med gamla laget

Ursäkta den dåliga kvalietet på bilderna men det roliga syns ju ändå;P
Madde på Arboga Meet, säljer kyssar..
80-tals festen, Elin, Ami och Emma;)
Fatima och Emma tar en vals
Jajjemen,den bjuder jag på... det är jag och kebaben, vann utklädnaden för kvällen vad jag kan minnas;)
Soligt?
Det var bra drag när det var dags att fylla 18.
Tävlingar var vi väldigt effektiva på tack vare bl.a Linda och Lena. =)
Kändisfest, Lara och Fran..... hahahaha!
Prinsessan Viktoria(i viktigt samtal?) och Lara minglar
Vi hade våra ätartävlingar också.. här var det korvtävling på "pjamaspartyt" vi hade.
En härlig sommarbild bara, vi hade normala kalas också:)
och självklart var lekarna med då också!
Måste säga att vi var väldigt effektiva med alla våra olika teman vi hade, här är ju ändå bara några bilder av aaaalla bilder vi tagit, vart dem nu finns det vet jag inte.. ska ligga i skivhögen någonstans i "minneslådan" här hemma,.. kanske ska ta och leta fram dem å! ;)
Hoppas bilderna påminde er lite om ungdomens dagar =)

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Alltså jag älskar bildern! Vi får ta en kväll och kolla igenom din "minneslåda" :-) Puss

2012-03-08 @ 21:44:16
Postat av: Anonym

Absolut! Måste bara hitta skivorna först!! =D

2012-03-08 @ 21:48:39
Postat av: Alma

Härliga tider :)

2012-03-08 @ 21:57:01
Postat av: Elin Lindén

Absolut, det var det!:)

2012-03-08 @ 22:00:18
Postat av: Linda

Ha ha ha vilka härliga fester vi har haft! :) Alla lekar och teman, hade nästan glömt! Jag har sinnessjukt många bilder från alla dessa event, kanske dags att ta en träff och kolla allas bilder? :)

2012-03-08 @ 22:17:59
Postat av: Elin Lindén

Men åååh! Det låter som en riktig bra idé! frågan är ju om man vågar se alla;)

2012-03-08 @ 22:21:26
Postat av: Lena W

Haha vilka underbara bilder, det var tider det! Blir så glad när man hittar på dom och tar sig en titt!

2012-03-08 @ 22:44:20
Postat av: Elin Lindén

Det var det Lena! =) Saknar dig!

2012-03-09 @ 07:23:30
Postat av: Linda

Ha ha ha klart man vågar, så länge det sker bakom stängda dörrar och det bara är vi som var med! :) Vi fr se till att fixa det!

2012-03-09 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0