Avicii och Stockholm imorgon

Har precis färgat håret och donar så det är städat och klart i lägenheten innan jag tar tåget till Stockholm vid 16 tiden imorgon för att möta upp Bettan och dem andra. Och då var det ju det här med vad man ska ha på sig.. lägger upp en "väldigt seriös" bild här.. får slänga ihop något imon eller glida ner på stan en snabbis innan och köpa med något nytt istället:)
Kommer att stanna i Sthlm över natten på något hotell dem andra har bokat(jag bara hänger med liksom), för att sedan både se och HÖRA guden Avicii, det om nåt kommer att bli en upplevelse,Veven kommer att gå i ett vill jag lova!! :D
På lördag blir det lite Sthlms häng och mys på stan!
Ska även upp till Rimbo på lördag eftermiddag där VI-herrrarna spelar match, så kameran kommer i stort sett smattra hela helgen, och det gillar vi såklart! =)
Bilder kommer att komma upp under helgen,lita på det! :)

Kommentarer
Postat av: mor

det ser jag fram emot herrarnas match bilder

2012-03-02 @ 09:44:18
Postat av: Elin Lindén

Håll utkik ! =)

2012-03-02 @ 11:06:09
URL: http://elinlindenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0