Go kväll med B

Spenderat kvällen med Bettan!
Man måste ju hinna uppdatera varandra om vad som händer och sker här i livet då vi inte träffas så mycket numera..
Blev en god kaffe på Gränden(utomlandskänslan var där, som vanligt;)) med en stooor äppelkaka med "extra vaniljsås"(var en smal smal tjej i kassan som trodde att hon öste på extra vaniljsås men för mig var det typ som att "dra ner på såsen,jag bantar") så den var gaaanska torr på slutet
+ att jag fick snåla från början, inte ok när man vill äta äppelkakan blöt och insmord i härlig sås!
Rätta mig om jag har fel... ;)
men men B-häng blev en bra avslutning på Fredagen.
Nu må jag sova så jag "hänger" med på handbollsträningen imon bitti!
Tjing!
(Bilden är tagen i Sälen,B-T 2012, JagElin,Annica,Bettan)
(En förjävla bra dag om jag själv får säga det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0