Händiga Söndag

jahapp då var det Söndag.. Söndag och soool! Balkongdörrren kommer att stå öppen hela eftermiddagen!
Vaknade halv 11, längsta sovmorgonen någonsin? =) Jag känner mig för utvilad och har massa energi, så jag tänkte mig att det är dags för en riktig storstädning här hemma, nästan så man skulle kunna kalla det vårstädning! Har köpt massa tulpaner och rosor jag ska pynta med här hemma så det doftar gott! Dock skulle jag köpa jord och plantera om mina kära växter här hemma men det var väl inte bara jag som hade tänk göra det så det var tomt med jord på Ettan... Bäst jag slänger in en tvätt med dirty träningskläder också när man ändå är igång, det är väl nästan de ända jag hunnit använda denna vecka!
Nehee, nu är det bäst jag sätter igång så jag hinner i tid till elitseriekvalet kl.17:00 för herrarna!
Ses vi i Bomben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0