Tagit igen livet litegrann

Har jobbat halvtid denna vecka och jag vill lova att det kan vara det bästa som hänt mig på kanske ett halvår? Känner mig som en människa igen då jag har sovit hela eftermiddagarna innan träningarna..
Jobba övertid varje månad, träna handboll på elitnivå och hinna med livet utanför?.. det tar kål på en!
Men nu är jag fittforfight igen(troligtvis), börjar med första slutspelsmatchen imon borta mot Sävehof 20.45 sen är det bara att mosa på med jobb och träning som vanligt..har ju inte råd att jobba halvtid liksom(om man har en inköps lista som min)???...
Var ledig ikväll från träningen så har kunnat ladda extra mycket inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0