Tillbaka till dagsrutinen

Jahapp,tillbaka till vardagen då, jobba träna jobba träna jobba träna hela veckan ut.. Skönt att vi inte kom hem senare än vad vi gjorde igår, när hade man haft tid att sova igen dem timmarna isf? inte denna vecka iaf.. eller troligtvis söndag morgon! Återhämtning från gårdagens match den får jag nog planerat in på fredagkvällen(ledig från träning som det ser ut nu på schemat). Märks att jag börjar bli gammal..
Och för den som tror att det finns något som heter vältränad så kan jag nog inte riktigt hålla med om det, man kan "se" vältränad ut men har man(som jag) träningvärk minst 1gång i veckan så är man nog inte riktigt så vältränad..
Man kan som sagt aldrig få nog av det goda;)
Allt blir bra om ett tag, då blir det ändring på saker och ting.
Tider att se fram emot!
:)
Handboll är livet-
Life is good!
elin lindén
Gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0