VästeråsIrsta-Sävehof i bilder

Sådär nu kom det upp massa bilder från gårdagens.. Ska lägga upp några till men jag hinner inte för tillfället, så håll utkik senare! :)
Nu är det dags för frukost och doning här hemma innan vi åker iväg till Märsta för ännu fler bilder.
Jag känner mig som en ny människa då jag har haft sovmorgon TVÅ dagar i rad,, aaah härligt värre! Dags att njuta av Söndagen. =)
Elin Lindén/Jenny Wikensten
Malin Lundqvist i Sävehof försvaret
Annica Bernesund-Johnsson i försvar
Lina Karlsson & Annica Bernesund-Johnsson
Malin Lundqvist i försvar
Malin Lundqvist i bra försvar, Jamina Robers liggandes brevid
Malin Lundqvist
Gabriella Skogsberg, ganska rolig bild att titta på.. :)
Annica Bernesund-Johnsson & Elin Lindén i Sävehof försvar
Annica Bernesund-Johnsson & Reze Dautaj i Västeråirsta försvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0