Löpning klart!

2h löpning avklarad med laget, nu blir det långdusch sen mat och fortsätta med packningen, måste över till grannen(finnen) i huset brevid o lämna nyckel så hon kan vattna och prata med mina kära blommor när jag är borta..:) måste säga att det är inte lätt att packa under 20kg när man är tjej med alla produkter och skit man ska ha med. Min älskade kamera är iallafall laddad, så det kommer att smattra där borta. Håll er uppdaterade, för det kommer vi göra där borta på beachen! Hoppas inte turkarna är allt för dräggiga, hade tänkt sola topless.. Gjorde det på Rhodos förra året, måste säga att det känns befriande att bada topless! ;)
(Bilden är tag i Egypten, Nov-11)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Löpningn i 2h?! Du är ett ,monster! Bra jobbat! :D

2012-05-07 @ 22:55:52
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Elin Lindén

Uppvärmning och nerjogg på det dock;) tack:)

2012-05-07 @ 23:01:31
URL: http://elinlindenfoto.blogg.se/
Postat av: Karoline

Bra jobbat! Ha kul på resan, jag håller mig uppdaterad:)

2012-05-07 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0