Solnedgången vs chokladankan

Nu sitter vi i Sidebaren och hänger. Vi börjar som vanligt här efter maten. Snart beger vi oss vidare till baren brevid, korallbaren.. Vi är snart lika kända här i barerna som på bmb i stan..lr?;) Dock är det bara colahäng som gäller.
Ska snart möta upp ett norskt par och se nån eldshow dem har här på hotellet:)
har varit bra väder hittills, har hängt på stranden i förmiddags för att kunna sola lite topless(animationteam är galna så det går inte att sola topless vid poolen) för att sedan ta poolen och baksidan på eftermiddagen.
Jag har då bränt mig på heeeela ryggen o lite till.. Anki tycker att de ser ut som en fin "solnedgång"..
O ja det är väl ingen ide att säga hur hon ser ut, jag är glad att hon är blond då hon knappt syns i mörkret..
Blev medbjudna på en liten båttripp och självklart fick kapten PD var kapten och köra o sj så njöt jag bara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0